Wie ben ik?

210813  img_1606 haarlem nofar van frank.jpg

Mijn naam is Nofar van Frank (1982), kindercoach en psychologe.  Ik woonde als kind en volwassene afwisselend in Nederland en in Israël. Ik studeerde Psychologie aan de VU in Amsterdam en studeerde ook aan de dansacademie in Israël. Na mijn studie werkte ik een aantal jaar in Israël als dansdocent. Psychologie bleef wel altijd in me kribbelen.  

In 2013 en 2015 werden onze twee kinderen, Danielle & Jonathan geboren. De uitdagingen, die ik soms ervaar met mijn eigen kinderen, hebben me tot kindercoach gemaakt. In 2019 besloot ik een één-jarige opleiding tot Kindercoach bij Sonnevelt te volgen. Sinsdien werk ik enthousiast en met voldoening als kindercoach en begeleid ik kinderen in hun processen. 

Praktijk Haarlem

In 2020 begon ik mijn eigen praktijk als Kindercoach in Haarlem aan klein heiligland 84. Sindsdien werk ik als coach en psychologe met kinderen van 4 tot 18 jaar. 

Vanaf September 2020 begin ik nauw samen te werken met verschillende samenwerkingsverbanden zoals  logopedieHaarlem, schoolpsycholoog Roel Verdel  en Kinderfysiotherapiepraktijk Zuider Emmakade.

Praktijk Haarlem
Praktijk Haarlem

press to zoom
Praktijk Haarlem
Praktijk Haarlem

press to zoom
Praktijk Haarlem
Praktijk Haarlem

press to zoom
1/2
nofar3.jpg
Bijschooling & Interesse

2020 - Post HBO Kindercoach opleiding, Sonnevelt opleidingen

2010  - Dansacademie opleiding, Wingate, Israël

2007 - Basisaantekening Psychodiagnostiek
2007 - MSc. Sociale psychologie, Vrije Universiteit Amsterdam

2005 - BSc. psychologie, Vrije Universiteit Amsterdam

Mede vanwege de aard van de andere hulpvragen die ik tegenkom en de ervaringen die ik zelf opdeed, reiken mijn interesses inmiddels verder. Ik wil me ook verdiepen in het begeleiden van kinderen en ouders die te maken krijgen met het verhuizen naar een ander land, oftewel een relocation. Ik vind het ontzettend waardevol bij te kunnen dragen aan een zo goed mogelijke verwerking van deze groote verandering voor het kind. Denk daarbij aan de psychische, sociale en emotionele ontwikkelingsuitdagingen.